Elle n'est pas célibataire ?Bah moi je pense qu'elle est prête pour ça depuis un moment mais c'est le black avec qui elle est qui la bride (logique). Donc il faut être patients. ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rejoins-nous pour faire partie de la meilleure communauté de partage !
S'inscrire maintenantElle n'est pas célibataire ?Bah moi je pense qu'elle est prête pour ça depuis un moment mais c'est le black avec qui elle est qui la bride (logique). Donc il faut être patients. ?
Non non elle est avec un renoi depuis quelques temps maintenant (2 ou 4 ans, je ne sais plus ce qu'elle avait dit).Elle n'est pas célibataire ?
Ah ok, et bien c'est fou comment elles font généralement toutes en sorte de ne pas montrer qu'elles sont en coupleNon non elle est avec un renoi depuis quelques temps maintenant (2 ou 4 ans, je ne sais plus ce qu'elle avait dit).
I think she's lying. Theres around 300-400 likes on her latest pictures on MYM. Even if everyone liking was subscribed, that woud only represent 4800€/month. She would have to make another 5000€/month with private media. And that's not even taking MYM's share (30%?) and taxes (10-20%?) into account.Ptin c'est impressionnant... Déjà elle avait dit qu'elle vivait de ses réseaux, mais en plus dire les montants... Je suis jaloux ! ? Les femmes ont prit le pouvoir. ?
there's still enough to live on even after deducting mym's share and taxesI think she's lying. Theres around 300-400 likes on her latest pictures on MYM. Even if everyone liking was subscribed, that woud only represent 4800€/month. She would have to make another 5000€/month with private media. And that's not even taking MYM's share (30%?) and taxes (10-20%?) into account.
Possible reup please?Pour rappel
Gofile - Free Unlimited File Sharing and Storage
Gofile is a free, secure file sharing and storage platform. With unlimited bandwidth and storage, you can easily store and share files of any type without any limits. Our advanced features, such as CDN support and password protection, make Gofile the ideal choice for individuals and businesses...gofile.io